Openstelling heropening 17 januari 2022

Nieuws

Openstelling heropening 17 januari 2022

Vrijzwemmen - extra.jpg

Openstelling 2022

Vrijdagavond 14 januari 2022 zijn er versoepelingen aangekondigd door het kabinet. Door de versoepelingen is een zwembadbezoek weer mogelijk voor vrij zwemmen, banen zwemmen, doelgroepslessen en zwemlessen.

Banenzwemmen en doelgroepslessen

Banenzwemmen, Aquarobics, Aquajoggen, Aquabootcamp, Aquatrim, Aquafit 50+, Aquagym en Baby-Peuterzwemmen gaan vanaf dinsdag 18 januari weer van start. De meerbadenkaarten worden, indien nodig, met 6 weken verlengd. Maandagochtend 17 januari is er nog geen banenzwemmen, Aquarobics en Aquajoggen i.v.m. bijscholing personeel.

Alle bezoekers van 18 jaar en ouder dienen een geldig coronatoegangsbewijs (QR-code) te tonen. Tevens is een mondkapje verplicht in de hal en in het kleedkamergebied.

Vrij zwemmen

Vrij zwemmen is mogelijk vanaf zondag 23 januari. Voorlopig is dit op vrijdagmiddag, zondagochtend en zondagmiddag. Voor het vrij zwemmen op zondag dient u online te reserveren.

De andere mogelijkheden voor vrij zwemmen zijn op dit moment nog niet mogelijk ,houdt hiervoor de website in de gaten wanneer hier verandering in komt.

Zwemlessen

De zwemlessen gaan terug naar 40 minuten en naar de normale aanvangstijden. De lestijden zijn terug te vinden in het leerlingvolgsysteem.

De leskaarten worden weer actief gemaakt en verlengd. De leskaart dient vooraf aan de zwemles gescand te worden.

De routing is ongewijzigd; coronatoegangsbewijs (QR-code) is voor de begeleidende ouder/verzorger nog steeds een verplichting.

De algemene maatregelen blijven van kracht;

  • coronatoegangsbewijs vanaf 18 jaar verplicht;
  • 1,5 meter afstand houden van 18 jaar verplicht ook met coronatoegangsbewijs;
  • mondkapje van 13 jaar verplicht in openbare binnenruimtes.

Coronarooster januari 22.jpg

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.